SaraKullh

Hemma igen

Kategori: Allmänt

Men hallå där :)

Då var man hemma igen efter kaoset på hemvägen från Thailand! efter 2 dygn var vi hemma..fyfan för att vänta..och sitta! ska ligge resten va mitt liv :)

hemma är de som vanligt kallt och jävligt :S de har ju varit mörkt hela jäkla dagen??! fytusan! Längtar tillbaka till värmen och att ligga och glassa på stranden och ta en pineappleshake haha :)Man saknar ju såklart sin familj, vänner och pojkvän men om alla dom skulle kunna hängt med tillbaka hade de varit kanon ;)

nu sitter jag här själv,som jag inte varit på en hel månad alltså,känns sjukt skumt!inte har man 4 till i sovrummet inatt eller :(  tjejer,frukost hos mig imorrn lr? :)hehe


känns jättekonstigt att komma hem nu då de ä så nära jul,hur ska man hinna md allt tro! julklappar och ja måste ju julpynta såklart,ska göra de imorgon då jag vågar gå upp till vinden haha!


hmm ja man är ju jäkligt trött iallafall,lär bli jobbigt inna man vant sig med tidsskillnaden iallafall,jobbigt!

på fredag kommer anton hem,läääääääääääääängtas!


tjohej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: