SaraKullh

På barn

Kategori: Allmänt

He hopp allihopa!

hur är de md er? med mig är de bra,trött eftersom jag började tidigt,inte gjort de på ett tag så har vänt dygnet lite så tog ett tag innan ja somnade igår :S drygt!

iallafullafall,jobbet gick bra,mkt folk skoj skoj!sen blev de systemet på vägen hem då min käe sambo "glömt" bort de,great,jag var icke ensam där om jag säger så!hmm men nu är de gjort iallafall,sen blev deslappning tills de a dags för middag,blev makaroneroch chorizo göttarns :) snart ska anton iväg och skida igen,han har fått för sig att de är kul :S (haha nina kommer du ihåg då vi åkte skidor jämt förut?tider de)  och ja ska iväg och bada vildmarksbad , så himla mys ska de bli :) nice att träffa lite girls!

imogon är de nyår,,full fart!


pusshejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: