SaraKullh

THE list

Kategori: Allmänt

Har du bloggat länge?
Nja jag är lite efter så de har nog inte varit så länge,max 6 månader!

Vilken är din favoritmat?
mormors löständer (lösgodis)

Äger du ngn sexleksak? (Isåfall vilka)
skalleper? och lille willy såklart

Tycker du om porrfilm?
De är de enda ja ser på min lediga tid ;)

Vilken är den bästa ställningen?
jag är allätare

Har du haft analsex?

jag resonerar såhär,jag kan stoppa upp nått på dig,om du gillar de kan  ja testa

Har du något "konstigt" du tänder på?
vet inte,är de konstigt att tända på typ...kungen?

Tycker du om att suga/slicka?
Min största hobby

Är du dominant i sängen?
njäe ja tro fasen inte de

Äger du en sexgunga?
jag äger en gunga,som jag döpt till sexgungan :)

Tycker du att det är okej att suga lr bli avsugen i bilen?
Absolut!

Skulle du kunna tänka dig att ha en trekant?
Om

Är du bi- eller homosexuell?
jag älskar alla ;) (mest maria)

Vad är snyggast, svarta lr vita underkläder?
helst inga alls

String lr hipsters?
Hipsters.

Hur ofta har du sex?
Så ofta han släpper till ;)

Har du fantiserat om att ha sex med det andra könet?
vem har inte de

Så vad är bäst, helrakad, djungel lr streck?
djungel,helst så de sticker ut från troskanten

Stora lr små bröst?
så de passar in till resten av kroppen

Vilka vill du ska svara på denna, tro?
Ni som ännu inte tagit tummen ur..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: