SaraKullh

tjenna

Kategori: Allmänt

Nu har vi storstädat i lägenheten,de behövdes! så nu luktard de gott och fräscht ( förutom från diskhon för de är nå äckelfel :(  ) Anton håller nu på att skura golvet,första gången för han haha herregud, ser rätt roligt ut!

vad som händer idag vet ja faktiskt inte,men de är rätt skönt!Tror viska hjälpa syster med deras bil..lr ja anton ska och vi ska titta på haha  Vi var även där igårkväll och käkade och myste på..räknade ut mitt BMI och grejs på wii fit,även att ut av mitt balanstest ja gjrode där är ja 34 år ? hahah pinsamt! Vi fick även se jimmy rocka rockring,fan va j garva haha sen spelade anton massa olika,han verkade gilla de :) han kan fan allt farl,han tänkr så de knakar jämt då han testar något nytt så tillslut lyckades han "lura" spelet och få värsta bra poängen hah typiskt han!

annars så äre så jäkla varmt här i lägenheten så vi springer oftats runt i..ja ingenting typ haha,kanske ska ta och ordna upp de så inte ALLa mina granna få se en näck! på tal om grannar,jag hatr mina grannar ännu mer nu,alltså snälla SLUTA ha efterfest till 6 på mornarna!!!!!!!!!!!! fan ni har väl lite hyffs i kroppen,att ni inte blivit utkickade redan gör mig förvånad..men ialalfall

nu ska ja väl göra något annat! hejhopp

Kommentarer

  • alix säger:

    Haha jag var också typ 34 på wii,, gammkärringar!!! :P

    2008-12-21 | 23:01:12
    Bloggadress: http://dixii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: