SaraKullh

Jävla måndagar

Kategori: Allmänt

mmm de är inte så trevligt med måndagar...eller ja ska nog försöka få de till bästa dagen på hela veckan!! kan iallafal försöka!:)

iallafall,ellen ringde och väckte mig idag och ville ha mig på jobbet tidigare,sure sa jag..så de blev 8,5 timmars arbete idag..fullt ös! de känns!men de är skoj!e syns ju på lönen med så:) kom precis hem och har nyss ätit oxpytt ägg och rödbetor..asgott:) så nu är jag mätt i magen! funderar även om deär nå bra på tv idag hmmm..de visar sig! är även LEDIG imorrn:)wei,även LÖNINg ännu mer weii:) Syrran ringe nyss och fråga om ja ville med till Birsta imorrn och d e ville ja såklart så får se vad jag kommer hem med:) De blir ckså kalas sen då vi kommer hem,kusinen evelina fyller år:) sen är de 3 till firande denna vecka puh!

på fredakväll blir de hamnkrogen vilket kommerbli väldigt bra! fast ja ska nog ha mkt kläder på mig känner ja.kan bli kallt!Slutar dock halv 9:S får se om ja kan byta eller så får ja vara snabb som faen,fast de brukainte gå så snabb med stängningar! vi får se helt enkelt! skoj blir nog vilket fall! tänkte även attt jag skulle ställa till med festa hos mig på lördag,jobbar lördag så de blir relativt lugnt för mig på freda! säg till om ni är på:)

hmm hur är de med Sara annars då? jadu har inte en susning!om någonting..men de kommer väl! :)


näe nu blir de tv..tjoflöjt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: