SaraKullh

Thailand Koh Samui

Kategori: Allmänt

Hej hopp allihopa!

NU ar vi antligen framme, lr vi har ju varit  har i Koh samui nu i 2 dagar,hur varmt och skont som helst! Blev en stortskur idag pa en femminutare men sen blev de finfint igen! Blev av lite promenad pa stranden och tog lite bilder pa en klippa dar,mkt fint! bilder kanske kommer hos de andra tjejerna eftersom min strejkar..kanonkul! :)

Iallafall,imorgon bar de av med bat till fastlandet dar vi sedan ska ta oss till Koh Lipe! som vi egentligen skulle till fran forsta borjan men de blev en annan plan vi bestamde oss 40 min innan de planet gick haha :) men bra blev de ju!

igar var de sjukt varmt allts,sa de blev val bad  efter 10 minuter hela dagen ungefar haha sa de gjorde faktiskt inget att vi missade 10 min av solen idag ,vi ska ju vara har en manad sa sola och bada lar vi hinna med :P

Vi bor i jattemysiga bungalows,och min rumskompis ar for tillfollet miss sarab valdigt nice :) hmm ser i just denna nu aven en lite odla som  kryper pa skyltfonstret hahaha nice! ratt sot faktiskt! ingen spindel har skadats an sa de ar lugnt :) hmm sarab och jag far dock inte till varat varmvatten men vafan..de far bli snabbduschar haha :P

hmm antar att pappa laser dehar :) jag saknar er men har de valdigt bra har sa..ja ni fattar :) och saklart syrran och skruttan..ah hon kommer ha hunnit bli sa stor innan ja kommer hem igen!

men nu ska ja avrunda men vi aterkomme rom nagon dag tror jag..vi har ju sa mkt annat for os sa darfor blir de inte sa ofta..vi njuter av semestern ju :) ha de sa bra allihopa
pusspusss

Kommentarer

  • elmin säger:

    Är inte alls avundsjuk eller så, får du inte tro;) Här äre superkul, regn, jobb å jaa typ det. Så ni missar mkt;) På lördag tex jobbar ja från 6 på morron. Saknar dig å hoppas resten av resan bli toppen:) Puss

    2008-11-04 | 23:17:56
    Bloggadress: http://elminh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: