SaraKullh

Igår,idag

Kategori: Allmänt

Igår planerade de för thailand,nu är de verkligen många fjärillar som flyttat in hos mig iallafall :S hihi kommer sakna anton..och mamma ;) men jag är övertygad om att vi kommer ha så himla roligt och att tiden säkert kommer gå alldelles för fort!Att vi inte vill åka hem! Vi bestämde iallafall att första stoppet blir ön Koh Lipe,hur vacker ö som helst! Där kommer vi trivas som bara den tror jag :)



Nu kommer tydligen syrran och mamamcoh hämtar mig så måste sluta med fortsätter sen :P



Byebye

Kommentarer

  • Anonym säger:

    2008-10-01 | 22:29:53
  • Maria säger:

    Är såååå avundsjuk!! Jag vill också åka!! Hoppas ni får det jättemysigt iaf! och skönt för dig att du slipper helger på ett tag ;) kram kram

    2008-10-01 | 22:31:16
    Bloggadress: http://mariawedde.blogg.se/

Kommentera inlägget här: