SaraKullh

snart

Kategori: Allmänt

är de dags att umgås,de ska bli nice,synd bara att vi inte blev så många men men :) blir myspys vilket fall :P ska även bli mkt gott med pizza :P

hmm sitter här och gråter framför tv..igen..haha harblivit så jäkla töntig! haha jag grinar åt extreme home makeover..deä rättokej..för de är hemskt..men alltså jag lipade när jag såg top model idag..de var jättehemskt,tyra skrek som en galning haha  skärpning!!!

sen ha ja bokat tid för spruta idag,skönt att ha de gjort!fast ångest över att ta den,kommer svimma!mamma får följa med mig och hålla handen hah :)

annars ha ja jobbat idag,kot dag..askönt! fast de kändessom ja varit där flrea flra timmar,seg dag! Anton är i garaget som vanligt..har nog inte sett röken av honom på hela veckan..även fast han skulle va hemma "en hel vecka och bara mysa med mig" efter att han varit borta 2 veckor på raken..men nja verkade inte rktigt bli så!

men aja ska väl slänga på mig nå mjuksi och göra mig redo för en tripp till mary :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: