SaraKullh

:)

Kategori: Allmänt

Idag, har jag bara varit hos mami och slappat sönder. Man blir verkligen så jäkla trött eftr att ha jobbat helg! Men somsat nu är de över! hade täntk mig en hemmakväll och bara slappat ännu mer men då sa mamam att de var 60 års kalas som jag skulle följa mdpå..och där siter jag i mjukis och äckligt hår liksom :s gjrode de bästa av situationen och täntke att jag kan nog ha jeansen som jag haft kvar hos mamma som låg uppe HAHA icke de gick inte ens nästan!  Tillslut hittade ja nå gammbrallor i garderoben som jag aldrig använt som de fick bli!

och nu är jag äntligen hemma,så skönt!älskar verkligen att va hemma nu för tiden!trivs verkligen superbra här..i Antons lägenhet haha men men:)

snart är de helg också,skabli himla skönt! På lördag var de 5 år sedan anton och jag blev ihop också!egentligen ska vi väl räkna bort nån månad då vi inte varit ihop men.. 5 år ärr länge de alltså,vissa har ju skaffat barn och gift sig efter 5 år..men inte vi..inte ens förlovat oss tyvärr haha men men!DE kommr väl hoppas ja! Busade med oliwia idag och gud så hon skrattade haha så himla söt!henns skratt gör så man bara smälter alltså,lite sugen ma blir då! Tror jag ska övertala anton så vi kan va barnvakt i helgen :)

de är så himla mkt jagvill hinna md i helgen,vill umgås md tjejerna vara med anton och slappa sönder.även vara abrnvakt och hinna med en middag hos mamma och pappa!hur ska detta hinnas med..något måste jag tyvärr stryka från min planering i thnk:(

nja nu ska ja nog prova nå bikinis och se hur de ser ut inför resan haha

johoo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: