SaraKullh

men åh

Kategori: Allmänt

jaha då var de torsdag då,och jobbar stängning :S skulle vilja varti ledig idag! och jag slår fan vad om att de ligger en återsändning och väntar på mig,då dör ja :S varit en knasvecka,folk har varit sjuka och så,jobbigt ibland sånt!

Anton ringde mig vid halv 9 och väckte migs åklart,var vaken allelles för sent igår :s  ialalfall, han sa förlåt för att han inte ringt igår! kan säga er att han ringde inatt och var full som en kastrull haha,att han inte ens kommer ihåg att han ringt!smart,han mådde inge vidare idag så han är påväg hem nu tror jag,synd bara att jag jobbar kväll då somsagt!

men han är väl kvar då jag kommer hem antar ja,hmm har precis ätit frukost,låg i sängen länge idag,så skönt!
ska väl börja göra mig iordning för jobb,tänkte även göra nån lunch! pyttipanna med ägg tänkte ja,måste ätaupp äggen innan de går ut..blir nog bra!

njäe nu ska jag grejsa,tjo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: