SaraKullh

Onsdag

Kategori: Allmänt

Hej :)

Idag är de somsagt onsdag,och idag har ja jobbat! var skönt men dagen har varit sådär! slutade iallafall halv 2 åkte förbi mami ens väng sen for jag och simmade..helt själv! Fast de va himla skönt,basta hur länge ja ville och ingen stress alls :P
så nu sitter jag här nyäten och redan uttråkad! hmm..Blev en gourmet middag,korv md bröd haha :) men de va gött!

somsagt undra vad som händer ikväller...Städningen gick sådär igår så kanske ska ta tag i de riktigt?! hmm ja måste egentligen så..de är väl lika bra att göra de nu så ja slipper hålla på i helgen! Har ett späckat schema så ;) först birsta sen galej på lördagen även hinna umgås med fjanton..och söndag blir en muýsardag i hope..

annars är de bra med mig,tackar som frågar! De rullar och småspringer liksom..Visst har ja saker jag skulle vilja förändra i mitt liv,men förhoppningsvis kommer de med i sinom tid!

nja jag återkommer senare tjohej

Kommentarer

  • Nina säger:

    Tack så jätte mkt.. rätt nöjd...ibaland :P

    Hur mås de nu förtin? fortfarande kraxlig i magen??

    Puss

    2009-02-25 | 20:03:30
    Bloggadress: http://thatha.blogg.se/
  • Nina säger:

    Tack så jätte mkt, rätt nöjd, ibland :Phehe

    Hur är det med dig? fortfarande knasig i maggen?

    Puss

    2009-02-25 | 20:18:39
    Bloggadress: http://thatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: