SaraKullh

shieet

Kategori: Allmänt



Hej hopp!

nu är jag mätt och belåten,gjorde för en gångs skull middag då jag kom hem efter att ha stängt idag!Blev kyckling wok och nudlar,med sötsur sås och creme fraische(stavning) på,göööött =) gjorde även så jag ahr till lunch imorgon,fast de lär ja ju glömma,de gör ja alltid hah smart!

annars idag så var ja till syster ,vi gick till sara och jonna för att hälsa på,skojskoj=) så ja fick busa av mig lite med småtrollen=) hehe söt är dom! även att jimmy tagit nyckeln till garaget så vagnen hadevi ingen tillgång til,dock hade vi pulka så de blev pulkåkning istället,tror oliwia gillade de =)

hmm ser just nu på advokaterna,jäkla spännande faktiskt! man kanske skulle satsa på att blir advokat.. nja orka plugga! ;)

har funderat på en grej..undra hur mitt liv ser ut om 5 år,de skulle jag vilja veta!

nej nu ska ja hoppa i min mysisdress igen :P

hejhopp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: