SaraKullh

Underbart!

Kategori: Allmänt

sååå,då var de helg för mig :p så jäkla skönt! slutade 14.00 idag sen blev de simning igen med syrran,nu är jag helt slut i kroppen så ska lägga mig här i soffan ett tag och bara ta de lugnt!

Anton kommer ju hem ikväll också :P nicenice!  Min jacka har även kommit,ska bli spännande och se hur den ser ut irl,och på mig såklart!  ;) hämtar den nog ikväll om de har öppet då!

annars är de lugnt,blir en lugn och skön helg igen,vilket jag gillar! Har varit mkt utgång ett tag så nu har de blivit lugnt i ja..3 veckor tro ja de är,och fler lär bli! Dock blire kalajspartaj för sara j sossan och zandra nästa lördag! Kommerbli mkt skoj känner jag på mig :) nyktert?!kanske ;)

nej nu blir de top model!

tjo

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åh vad härligt med ledig helg =( jag vill också ha ! =( morr. Hur var jackan nu då? :) / mamma mary

    2009-02-19 | 19:54:21

Kommentera inlägget här: