SaraKullh

God Natt

Kategori: Allmänt

Ja,nu är de snart dags för mig att knoppa! Börjar ju 6.30 imorgon så de blir en tidig morgon för min del! Men slutar ju 11.30 så de är coolugnt! Sen är jag ledig onsdag och torsdag..

Har suttit och grejat lite med bilderoch musik till telefonen,gick bra,var rätt enkelt och ni som känner mig vet att jag inte är så teknisk så de va ju tur :) haha så nu har jag iallafall inte sony ericsson ringsingnalen längre och en fin bakgrundsbild på oss brudar som var i thai på red Ginger :) Så varje gång jag tittar på telen så får jag ett leénde på läpparna,mkt nice :) Skärmsläckaren fick bli en bild på mig och Anton! Eftersom Anton hatar att vara med på bild så gör han alltid grimaser då man väl lyckats någorlunda haha

Imorgon blir de kanske simning ,kan bli skönt de!

nej men du,nu blir de sängen God natt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: