SaraKullh

Grin

Kategori: Allmänt

Ja herregud,kan verligen aldrig lära mig att program som "spårlöst" inte är något för mig,grinade som en toka haha går inte ens att tänka sig in i deras sits,så ja blev så glad för deras skull och att se dem så glada och då de grinade bölade jag ännu mer :S Men de är skönt att grina ibland,även fast ma inte är ledsen så..lite terapi liksom!

hmm jag börjar bli hungrig igen,ska nog ta en macka sen hoppa i säng! Imorgon blir denog till att umgås med Sara lite,sen ska ja nog spendera kvällskvisten med bästaste systern och sötaste ungen! Men vi får väl se hur dagen blir :)

Mitt månadskort på badhuset går ut imorgon också,men jäklar vad jag tjänat på de!
300 kr för ett månadskort och du får bada(simma) så mkt du vill + att du får skåp! Bra tycker jag. Kostar
ju 50 kr/gång annars så det där tjänade man ju in snabbt! Ska köpa ett till,så skönt att röra på sig och speciellt att basta efteråt ;) hehe

nej va sa jag..en macka var de!

Gonatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: