SaraKullh

Jag lever

Kategori: Allmänt

men de är knappt...har ont i huvudet som fasen och febran har man,hostar som få med,ialla illa! Klart man blir sjuk då man ska va ledig tisdag :S MEN nu är helgen gjord ivarjefall...så jäkla skönt! Har gått sådär men men!

föresten så jo jag kikde på idolfinalen ( kan se in i framtiden) haha näe hörreni vettetusan vad jag tänkte med haha :) Menar ju självklart lets dance!

Igår var ja en snabbis till mary där de va ferre,eftersom jag jobbade hela långa dagen blev de ingen längre visit men,de va skoj att träffa alla :) När jag kom hem blev de mys och film med anton,så Yesma hahah jäkla skum,men rolig film!

Har ätit kycklingsallad med annanas nyss,de va gött..så nu ska jag decka av i soffan :)

imorgon slutar ha halv 12 sen ledig tisdag,som jag lääääängtar 

nja somsagt  soffan var de

Kommentarer


Kommentera inlägget här: