SaraKullh

Jo

Kategori: Allmänt

Hej hopp!

Då var även denna dag snart slut också,snart torsdag igen,dagarna går så himla fort alltså!
Men jag gillare ;)

Blev somsagt jobb imorse 6.30-11.30,körde som Bc för första gången,tyckte de gick super förutom en "liten" detalj hmm,men de grejar ja imorgon :P Fattar inte hur jag skulle ha hunnit med de men aja, vad göra!
Imorgon kör ja som Bc igen men då är vi en mer på morgonen så då jäklar ska ja fixa allt felfritt förhoppningsvis :)

Efter jobbet blev de stan en sväng med syster och oliwia,skulle egentligen på öppna förskolan,men orkade inte! Så vi fikade på rutiga sen åkte vi hem till mamma och pappa! Fick pytt i panna till mat,göttarns var de :)

Är hemma nu och tänkte ta och städa undan lite här,får se hur de går med de ;) Anton fyller även är på torsdag weeei!! Vi ska ut och äta med min familj och hans på fredag,blir thai :P Hoppas Anton gillar de!

Imorgon blir de jobb 6.30-13.00,nice! Sen skulle jag egentligen ha simmat med saris men de bliddeicke så så hon ska jobba och jag ska shoppa på hennes jobb haha ;) lr ja mamma jag och malin ska köpta en present till papsi som fyller hela 45 år snart :P även mamma fyller denna måndag OCH skruttan ju, 1 år :P  ska även första ge mig på att köpa skor IGEN! Hoppas de går vägen denna gång..är lite jobbigt för mig att hitta skor,så är de då man har långa smala platta ankfötter haha :)

jäklar vad jag babblar på..nu ska jag greja lite inför imorgon sen blir de sängen :P

tjo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: