SaraKullh

Onsdag

Kategori: Allmänt

hejhej!

Då var de onsdag igen,herregud vad dagarna år fort,alldelles för fort!

Klev upp för ett tag sedan och har dragit i mitt lite frukost,gött de! Ska snabba mig att göra mig iordning,så kanske aj ska med malin och handla för provbakning av tårtan som oliwia ska ha på hennes stora dag :) blir nog kanonfin :)
Sen ska vi nog hinna med en sväng på stan också så jag äntligen kan lämna tillbaka kläderna jag köpte för hur länge sedan som helst,får väl ett tillgodokvitto antar jag!

haha amazons (stavas de så) hår är fortfarande över hela lägenheten och hon var här högst en timme,shiet...Men de är ju såklart hon ska få komma och hälsa på då de var kalas :)

ikväller bli de till att umgås med mary,verkar bara bli vi,men de göööör ju absolut inget :)

nej nu ska jag sätta fart!

ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: