SaraKullh

monday

Kategori: Allmänt

God dagens!

Vaknade tidigt idag,lr jag vaknade väl strax före 5 då Anton åkte,men vaknade av en blöt en puss så,de dög ;)
Men låg och drog mig bra länge till typ 9 lr nått,skönt skönt! Ska ta och äta frukost,ska äta den goooooooooooda yoghurten från lidl,mumma sen vetetusan vad som händer,undra om man ska g¨å och simma,men gå själv?!mja de kanske funkar...


men innan ja sluta:

1. När gick du upp idag?
Va 9- .9.30


2. Diamanter eller pärlor?
Äger inte nått utav de men,om ni är sugen på att ge så...diamanter ;)


3. Senaste filmen du såg på bio

Män som hatar kvinnor,mkt bra film!


4. Favorit tv-program
Oj,inget just nu,men de jag ser mest är väl top model


5. Vad åt du till frukost? 
Inte ätit än men snart blir de yoghurt och macka!


6. Vad är ditt / dina andranamn?
Oh here It comes...Littlemother MOHHAHAH


7. Din favoritmat?
Tacorullar lr kycklingsallad med annanas från mini ;)


8. Vilken mat gillar du inte?
Blodbröd och fläsk :S
 

9. Vilken är din favorit-CD för tillfället? 

lyssnar mkt sällan på skiva


10. Vilken bil kör du?
Antons ;) Gölf
 

11. Vilken är din Favoritmacka?
Färsk skogaholmslimpa med majonäs ;)

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Hypermänniskor


13. Vilka är dina favoritkläder?
mina nya jeansleggings lr min mjukisdress från cubus
 

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka?
Till Thai igen med antonio


15. Favoritklädmärke?
nja jag köper sällan märkeskläder,gina är ju kanon :)
 

16. Var vill du dra dig tillbaka?
ehm,vet ej!


17. Favorittid på dagen?
På kvällskvisten


18. Var är du född?
Sundsvalls BB


19. Vilken är din favoritsport att se på?
Om jag MÅSTe välja så,Handboll


20. Coca Cola eller Pepsi?
Cola
 

21. Fotboll eller ishockey?
Inget egentligen men,fotboll då


22. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Inte nått a de faktiskt, inte FÖR tidigt men inte FÖR sent heller
 

23. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr
 

24. Några spännande nyheter att berätta för oss?
nej tyvärr icke
 

25. Vad ville du bli när du var liten?
Större tror jag
 

26. Bästa barndomsminnet?
Första utlandsresan till grekland då jag var 6 år


27. Varit i Afrika? 

nej,men ja lär nog besöka Afrika innan jag dör
 

28. Nånsin rullat in någon i toapapper? 
hmm tro inte de


29. Varit med om en bilolycka?
Nej lyckligtvis inte
 

30. Favoritdag i veckan?
Lediga lördagar


31. Favoritblomma?
Vet inte vad den heter,den kexet har på axeln iallafall :P


32  Favorit-snabbmatsrestaurant?
MINI
 

33. Har du någon cykel? 
Jadå,den står insnöad på kullen
 

34. Vem fick du senaste mailet från?
Mail..håller inte på med sånt
 

35. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Kredit är väl ingen bra idé?


36. Senaste personen du delade en middag med?
Mamma pappa och anton
 

37. Vad sysslar du med just nu?
Sitter i soffan och spanar på 4:an och skriver här


38. Favoritfärg?
Lila gillar jag,men de flesta starka färger
 

39.  Hur många tatueringar?
1 änså länge

 

 

ha en bra dag :P

Kommentarer

  • elmin säger:

    Låter bra, är dock inte säker ännu om jag slutar 18 eller 22 imorn. Beror på om vi får in nå mer jobb eller inte, men de får jag nog veta ikväll, så hör av mig då if de bli nåt:) puss

    2009-03-16 | 12:17:46
    Bloggadress: http://elminh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: