SaraKullh

Helg!

Kategori: Allmänt

Hej på er! :)

Är jäkla dålig på dehär nuförtiden,men jag sak bli bättre (för jag har ju sjukt mkt läsare som jag måste tillfredsställa HAHA)
Iallafall, har jobbat idag 8.30-15,väldigt skönt! Varit en lugn dag då jag introduserade(Stavning) sommarvikarie i kassan och så,så tiden har gått superfort!

Handlade lite gomat och anton bönade och bad om att få åka till mina päron och få greja med bron ( han ska hjälpa pappa bygga om den) så jaja de fick väl bli så då..så mamma och jag har lagat mat nu och de är snart klart! >Kommer bli jäääkla gött :P

Imorgon hade jag tänkt mig att fara till birsta,får se hur de går..men ja måste fasen! Har även spanat in en bil,den blir nog min inom en snar framtid:) Lördagskvällen blire Festafesta,de blir nog kalas de

men nu jäklar är de middag..tjohej=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: