SaraKullh

saturday night

Kategori: Allmänt

yes snart så,hoppas på en utomordentligt trevlig kväll :)

måste ner på stan också,sysemet och sånt! Hoppas att jag får med systra min! Anton åkte tidigt imorse iväg till häggan för att gräva :S han lär vara där heeela långa dagen och kvällen säkert också eftrsom jag ändå ska iväg! han lär inte gå ut för de var han i torsdags..hmm ahn går allti ut "fel dag" haha alltid då jag inte går ut! vaknade iallafall halv 4 av att han inte hade kommit hem ännu,blev ju skitorolig så jag ringde..då hörde ja hans tele ringa i vardagsrumme...och ja där låg han däckad på soffan..haha han kunde resa sig upp vid 6 tiden och lägga sig i sängen..herregud :S haha en sen var han jäkla pigg hela dagen lång.imponerad! han brukar alltid ligga is ängen hela dagen efter en kväll ute!

Annars så sitter jag på ballkongen i solen,skönt :) väntar på att syster ska höra av sig så man kan göra nå skoj kanske! Skulle egentligen velat åkt till birsta men..lite jobbigt att gå dit så!

nja nu ska ja ringa suyster och höra va de pysslar med sen göra mig redo för dagen!

hmm undra vad man ska ha på sig ikväll tro :S INTE högklackat iallfalll haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: