SaraKullh

Yes

Kategori: Allmänt

Hej på er! Länge sedan...

Har inte haft orken till att skriva.lr tanken på de ens! helgen blev inte som tänkt,jobbade bara till 11 i lördags sen pallade ja inge mer..som tur var har ja underbara arbetskamrater så de ställde upp! Helgen spenderades mest i Antons famn,de kändes bra! Verkar ha missat ett riktigt kalajs hos alex i lördags..tråk de men men de kommer fler tåg hoppas ja :)

Mår iallafall mkt bättre idag,känns skönt! Jobbade imorse men bara till halv 12 sen är jag ledig imorgon!
Efter jobbet for ja hem och "piffade" till mig lite,sen for ja till mamma och fikade sen blev de stan med syrran och oliwia! Där blev jag 2 spetsstrumpor(såg dem på alex,de var så söta så fick lov att köpa) och 2 bikinis..helt otroligt att jag hittade 2 st på samma dag som jag gillade mkt :) weeei!

hmm,sen gjorde jag och syrran middag tills pappa kom hem för mamma jobbar kväll så vi åt med han så han slapp äta själv!

justja glömde berätta att vi lr ja Anton mest..tapetserade om i sovrummet igår,blev jäkla fint alltså! så Imorgon så blir de birsta och köpa nya krukor,blommir lampor mm ny säng blir de med men måste prova den i helgen först innan vi bestämmer vilken! kommer bli mkt fint! Får slänga ut nån bild när de är klart :)

på onsdag blir de bio med några av bruppsen..mkt nice :) längtar!

nej nu ska ja se på 3:an,nytt läge lr vad de heter..

tjoheeej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: