SaraKullh

måberg

Kategori: Allmänt

hej på er :)

helgen har varit väldigt trevlig,i fredags blev de middag med Sara Nicke joline och nickes syster och kille+bebis i magen! Himla mysigt och trevligt! Slutade somsagt dock med att bilen inte ville starta :S Snäll som sara är fick ja åka med dem hem :)

igår lördags gjorde ja inte många knop på dagen utan laddade för personalfesten som var igårkväll..började med middag sen blev de drinken och lips! Blev nog en aning för mkt av de goda haha men hade himla trevligt så de gör vi om snart :)Avslutade kvällen med att köra lite buss för ovanlighetens skull :S sen somnade ja sött i min egna säng

idag mådde ja inte direkt bra då jag vaknade..rörde ja mig kändes de som att ja skulle spy..men vid 12 kom ja iallafall upp ur sängen sen hämtade syrran mig sen ha ja varit där hela dan,sen middag hos mamma och pappa..tacorullar!så jäkla gott de är alltså mmmm:)

att min bil inge fungerar gör mig så jäkla förbannad..100 spänn att de lurat oss totalt och att de är något jättestort fel så ja slängt ut 20000 kr på nå skit :S Tur iallafall att jag har en mekarnörd till pojkvän..han få fixa;)

annars så längtar ja till helgen ;)haha alltid! Måste åka till birsta snart med..var länge sen nu,känner hur shoppingsuget börjar krypandes;)

nu blir de lite tv:)

hejhopp :)

Kommentarer

  • ullis säger:

    JC har liknade byxor som jag har (mina svarta med skinn på) Modellen heter Katie Night och kostar 599:-

    Du kan ju kolla på deras hemsida www.jc.se och sen gå in på kategorin jeans och sen bläddra alla längst ner =)

    2009-10-28 | 10:03:02
    Bloggadress: http://ulrikasorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här: