SaraKullh

Snart är de helg

Kategori: Allmänt

Hej på er:)

Sov faktiskt ända till halv 10 idag,helt otroligt!! de var iallafall superskönt,sen så har ja sminkat mig coh gjort mig redo så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli strax innan 11 så ja kan hämta Elin sen blir de staden och lunch:)

Finväder idag också,såå skönt! Har dock inte varit ute ännu men,de ser skönt ut iallafall!
Idag kommer även Antonia hem,weei! Har saknat honom mkt i veckan!Men tiden har gått fort faktiskt,synd bara att jag jobbar i helgen:S men lördagen har ja ju ledig,gör mkt de:)

Annars rullar allt på som vanligt,de får gärna hända något NU =)

ska nog lägga in nån bild idag också ;)haha

Kommentarer

  • sawja säger:

    jag tkr oxå att det ska hända nåt snart =)

    2010-04-15 | 13:18:17

Kommentera inlägget här: