SaraKullh

God morgon:)

Kategori: Allmänt

God morgon!

Måndag igen,helgerna går så förbaskat fort alltså:S Men jag har haft en mkt trevlig helg!
I fredags slutade jag tidigt och invigde helgen med lite bodypump,häärligt!Sen blev de mys i soffan resten av kvällen,somnade väldigt tidigt haha!

i lördags var de ju skotertur som stod på schemt,var nog lite nervis kan jag erkänna,har ju inte kört skoter någonsin förutom en gång några meter haha:) men de var himla kul,och finväder fick vi ju också:) Bra sällskap finväder och en skoter,kunde inte bli nå bättre!Vi kom tillbaka vid 1 snåret coh då blev de cityjam lr vad de hette med Sara och jollan en sväng på stan! Sen for ja till småtrollen och busade lite(lr ja inte så mkt bus var så trött) sen blev de pizza och soffan den kvällen också;)

Igår på alla hjärtans dag gjorde vi inget speciellt..sov ut och mös i sängen en bra stund innan vi klev upp sen blev de promenad,birsta och middag..sen for anton på jobb igen..!

och nu är de måndag igen!jobbar kväll idag,blir nog bra de! ska se om sara och jollan vill äta nån lunch med mig innan jag ska börjar! Nu ska ja hoppa in i duschen:)

hejhopp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: