SaraKullh

Måndag igen

Kategori: Allmänt

Hej:)

Idga är de måndag,en helt okej måndag faktsikt,länge sedan de hände!:) Sover dock inte så bra nu eftersom denna jääävla förkylningen aldrig vill gå över,sen känns de som de satt sig i bihålorna:S ont som satan gör de! Man kommer upp i bra tid om mornarna om man säger så haha!

Jag jobbade ju helg somsagt,gick himla bra faktiskt!Var dock väldigt skönt att vara ledig idag,annars brukar vi va ledig tisdag efter jobbad helg! Men eftersom de är inventering imorgon så är jag ledig idag istället och jobbar imorgon! helt okej,men inventering är tråååk!

Idag låg jag or drog mig rätt länge,till 10 typ sen så gjorde jag mig iordning sen blev de syrran och småtjejerna hela långa dagen:)Vi var även på stan och jag hittade mkt fint ja skulle vilja ha..typiskt då man är pank..men snart så får man pengar igen..hoppas de går bättre denna månad ;)

Nu har ja precis städat hela lägenheten. plockat undan,dammat,dammsugit,torkat golv..ja allt!Känns skönt så slipper ja göra de i helgen sen! Tänkte ju ha galej här på lördag,undra om ja kanske ska berätta de för han som äger lägenheten?hahaha ;)

hmm,nu ska ja ta och göra nå annat! Imorgon blir de träning och jobb..niiiceee tjohejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: