SaraKullh

Midsommar

Kategori: Allmänt

Hallådär!

Har nyss varit ute på en mkt trevlig långpromenad med elin..avslutade promenaden med lite festis vid kajen i solen! mkt bra kväll! Nu är jag svintrött och sk anog gona ner mig till en film nu snart!

Midsommar då,vad händer då för lilla Sara..ja jag Jobbar hela helgen dock..men ska försöka göra helgen så bra som möjligt ändå:) På fredag jobbar ja till halv 4 sen ska vi till marica och glenn och käka gott osv..lekar har jag hört ryktas om också..får se hur de går;) sen på lördag kanske de blir noret..har inte bestämt mig ännu..får se:)

kameran då..hur gick de med den! jadu de blev inge köp i helgen av diverse grejer som gjorde att de inte blev birsta..så jag är svinsur! Men man kanske kan fixa de på torsdag om de blir birsta då..hope so!

ne prinssesan och grodan nu kanske..jaaaaaa


natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: