SaraKullh

Onsdag:)

Kategori: Allmänt

Hej hej:)

Skönt att dagarna går så fort nu,redan onsdag alltså snart helg:P Är ledig helg ända tills midsommarhelgen!Då jobbar ja hela den helgen.liten surt men lite svårt att "slippa" jobba alla storhelger! Blir nog bra ändå!

Idag så har dagen bestått av jobb,började 7 imorse! Startade dagen med lite "utbildning" med Sara på frukten och så,hoppas hon fattade allt ja sa,känne rmig lite sådär med att lära ut! Men de visar sig väl,hon är iallafall jätteduktig så de är nog inga problem:) Dagen har bara sprungit iväg,haft en hel del att göra! Sen kom de storchefer på besök,gick rätt bra tro ja:)

Nu är jag iallafall hemma och jag har precis avnjutit en väldigt god köttfärsås:) Så nu är ja jäkla mätt!
Sitter och kollar på unga mödrar nu..alltså en undran jag har..röker alla mammor i danmark? haha sjukt! och inomhus,med småbarn:S aja!

i helgen då? skulle vilja gå ut på lördag men får se om ja får med mig nå tjejor!hope so! Kan nog bli en rolig kväll att gå ut då de är tivoli och allt,brukar va fullt på skeppt/hamnkrogen då!

hmm undra om man ska skaffa sig nån kamera så man kan lägga in lite bilder..lite roligare så kanske! mmm  blir nog bra!

hejsansvejsan

Kommentarer

  • emma :) säger:

    jag är stenhårt på på lördag iaf :D jag är verkligen laddad och taggad för fest :D om mitt sällskap duger ;)

    2010-06-02 | 19:20:10
    Bloggadress: http://emmiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här: