SaraKullh

Måndag!

Kategori: Allmänt

Hej på er:) Vilken helg jag haft, mysig! Lr ja blev inte riiiktigt som jag hade tänkt I fredags men! Haha blev iallafall en 3 rätters och mkt mys med min älskade Karl!! På lördagen blev de birsta med Elin medans Anton och per va i garaget! Inhandlades en täckväst från Gina, smink från mus och present till joline:) kvällen avslutades med att killarna gjorde hemmagjord pizza till oss och god dryck;) blev lite mkt för Anton där på slutet så blev hemgång vid halv 2! Sen var söndagen kommen Och jolines 1 års kalas:) jätte trevligt och mkt gott fika!! Efter de blev de mys med Anton innan han skulle fara igen! Att de alltid är lika jobbigt alltså, trots att han jobbat där i mer än 2 år! Inget man blir van! Så de har varit en händelserik och rolig helg:) som alltid nuförtiden:) Just nu sitter jag i soffa Och har precis kommit hem från jobbet! Ska jobba helg så jobbar imorgon sen ledig 2 dagar! Sååå jag längtar redan tills nästa helg:) Näe nu blir de slappning på hög nivå avslutar med nå kort:) hejja:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: