SaraKullh

Mm:)

Kategori: Allmänt

Hej på er:) var ett bra tag Sedan man skrev här se ja.. Haft mkt för mig kanske:) Har väl mest varit jobb faktiskt! Men de har varit kul, ny chef och allt funkar kalas, vilket Känns väldigt skönt!!:)hmm annars då, annars är nog allt som vanligt! Mån till tors längtar jag efter Anton.. Och på helgerna försöker vi umgås så mkt de går:) och såklart hittar vi tjejer på mys också! :) hoppas på att träffas Här i veckan! :) saknar dom allihopa! I helgen blev fredagen väldigt lugn och skön, och lördagen spenderade Jag först med robin på gymmet sen en lunch på rutiga! Mkt trevligt! Sen blev de en snabbis till birsta med syrran och sen blev de dags att Göra sig redo för utgång:) syrran och jag började själva tills glennsarn och hängt kom till stan! Blev fest hos oscar så jag syrran och Anton gick dit! Blev en väldigt lyckad kväll! :) hihi hmm i söndags blev de en liten promenad till häggdånger, hmm på typ nå mil haha tog typ 2 timmar! Men de va rätt skönt:) Idag är de måndag och Anton for imorse vid 5, saknar karln redan! Sjukt! Iallafall så har ja varit Ledig idag! Hade dock utbildning( ställföreträdande butikschef) hah lite sent då man vare de typ 2 år! Men vi kommer för lite Mer casch så varför inte;) utbildningen var från 13-16 så innan hann jag med en 45 min på gymmet! Efter utb. Hämtade ja småskruttorna på dagis:) alltid lika kul:) vi for hem och lagade middag Sen for vi ner till motta och moj och tog en promenad till vattnet! Jäklar va Kallt de var så va nog inte ute så länge hehe:) efter de farit hem för att sussa så tog jag mig ut och sprang! Sjukt jobbigt.. Men nu är de gjort:) skönt att ha kommit igång igen! Veronica maggio +springa är väldigt bra märkte ja! Lite såndär befrielse känsla haha! Nu ska ja fortsätta se på bb! Inte sett de på flera veckor typ! Natti:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: