SaraKullh

Helg!

Kategori:

Åh vad skönt med ledig lördag:) sov ut lr jag vakna 9 haha klev upp 10 sen blev de till att göra sig redo för birsta med Sandra:) de va mys, blev även en sväng förbi hennes mor påvägen hem:) blev inget shoppande för mig sparar mig till tisdag när jag är ledig och lönen rullat in:)

Igår va en väldigt bra dag med, tapas på kanalcafet med päronen Anton och morbror, väldigt gott:) sen de bästa av allt var ju såklart att söta lilla Axel kom till världen, Sara och rickards lilla goding:) så otroligt söt! Längtar tills man får träffa den lille som man känt sparka i Saras mage:) åh sugen man blir!!!:)

Nu ikväll har de inte hänt mkt, handling sen nu soffan och glor på nån film! Imorgon blir de jobb igen, fint de! Får ju sovmorgon till halv 11:)

Nu är jag ju brunhårig också, snyggt blev de! Ovant i början men nu känns de super! Ingen känner igen mig dock :) haha har ingen bra bild men bjuder på några:)

Nu är de slut på reklamen, hejja:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: