SaraKullh

Helg!

Kategori:

Puh äntligen är denna helg över! Ingen är nog gladare än jag haha har varit så struligt på jobbet hela Helgen med sjuka och massa annat! Ska bli skönt att Pär kommer tillbaka till jobbet imorgon! Då får jag väl dommen också om jag skött med eller ej haha:) gulp!

Annars så har jag inte gjort mkt alltså, igår va ja på Agnes kalas eftersom jag jobbat idag och hon fyller ju idag! Men åkte ändå dit en sväng efter jobbet för att få ge hon en bamsekram:)

Nu ligger jag i soffan helt död! Längtar till onsdag lite så jag är ledig! Då ska ja sova sova sova, och INTE stressa! Och äta! Och städa.. Tvätta.. Hmm listan kunde göras lång!

Föresten jag är numer brunett:) niiice! Ska dock färga en gång till på torsdag då mitt sönderblekta hår inte sög åt sig färgen överallt! Så på torsdag kommer jag bli färdigfärgad:) känns väldigt bra nu så blir kanon de:) Sandra hon kan hon! Bilder kommer på torsdag då de är färdigt:)

Slappa i soffan nu:) hejja


Mina <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: