SaraKullh

Måndag!

Kategori:

Japp då var de måndag igen! Lr den är ju snart slut, skönt:) ogillar måndagar.. Blev jobb idag 6.30-17! Gick fint tro ja, du rullar på:) fullt upp är de så de är bra! Saknar dock Frida:(

Jobbar ju heltid nu så de är kanon, får även hoppa in som Butikschef då päran har semester! Kuligt, men de är läskigt också! :)

Efter jobbet for jag till mamma och pappa och åt middag, fick även med mig 2 matlådor, dom ogillar mina matvanor, jag med haha! Så de ska bli gott med hemlagat imorgon:)

For hem vid 7 tog en dusch sen har jag sett nr 2 av Liza marklunds filmer, helt ok! Degat i soffan men har även hunnit med att tvätta och städa undan lite, så kanske jag slipper sånt tråk på onsdag:)

Imorgon har jag sovmorgon till 8.15, sköönt:) slutar då jag är klar med min "lista" tidigast 12.15 men ska jobba på så de blir en lagom tid:) ska dock plocka frysen jag själv beställt och de lär ju vara en del haha:)

Nä snart sängen, natti:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: