SaraKullh

Torsdag!

Kategori: Allmänt

åh nu är jag sådär sköönt trött! Klev upp tidigt och började jobba 6.30,jobbade
bara till 12,30! De blev en sväng med papi på stan sen hem och ladda inför
body pumpen 17.00!Gick helt själv,men fan de gick ju finfint! De va lika jobbigt för de...haha:)
Stretchade mer nu så hoppas verkligen ja inte får sådär ont igen!
Så nu är jag nyduschad,nyäten och mår i soffan! Antons saknas dock vetetusan vart han håller hus..
men orkar inte ringa efter han.. han kommer väl!
Imorgon är de fredag,känns skönt! Dock jobbar ja kväll :S Men vi startar dagen med att jag och Robin ska träna ihop innan ja börjar! Blir kanon de! Börjar inte förrän 13.00.
På lördag ska jag med Frida för hon ska bli sminkad på m.u.s! kuul:) jag kommer nog inte kunna hålla mig så nog kommer jag handla nå där alltid!:)
På söndag ska jag sova ut med älsklingen och bara mysa hela dagen(de är iallafall vad jag planerat;)
nu ska jag mysa vidare här! :) heja!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: