SaraKullh

Äntligen!

Kategori:

Nuni är helgen gjord:) nu jobbar jag inte helg förrän i mitten av oktober igen:)

Fast nu börjar de riktiga allvaret, butikschef nu 2 veckor framöver. Jäklar va nervös jag blev över de nu haha:)
Aja de går nog bra.. Hoppas ja:)

Imorgon stod de core 30 på schemat också, kommer stupa i säng sen haha:)

Annars i helgen har jag inte gjort så mkt, igår hade Anton och jag myskväll med tacos, sen satt vi bara och snackade om allt möjligt vid köksbordet bra länge, mys! Sen blev de soffan och tv:)
Och ikväll for jag direkt till mamma och pappa för middag, väldigt gott var de såklart! Pappa kan han:) fick även med matlåda;) haha

Annars i veckan som kommer blir de mest jobb, möte i svall på tisdag sen på kvällen ska vi ha myskväll hos Sara och vi ska även få träffa Axel:) längtar!

Nä nu ska ja passa på att slappa lite innan sängen!

Natti:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: