SaraKullh

tjohoo

Kategori: Allmänt

hejhopp

hur har er dag varit?? min har rit sådär! varti på lite dåligt humör..sen kom en prisföränding på jobbet,med de värsta man kan räkna enligt mig :S drygt! men m nu är de gjort iallafall! de enda jag hdei tanken var.. FIKA IMORGON BITTI haha :P

blir jag och emilia som öppnar imorgon,och alex då!blir nog bra!somsagt de blir ju fika hmm ;)

på tal om att äta,lunchen längtadeaj efter hela dagen på jobbet haah hade ju en bit kvar sen subway åh fy tusan va gött de va :P lär nog hända fler ggr att man springer in där :)

nu när ja kom hem belv de till att laga lite käk,värmde på kyckling och wok sedan igår och kokade bara lite spagetti till,lika mumma vare idag :) sen hänga tvätt som jag hatar..me nu är ju även de gjort!  och ja nu sitter jag här nerslagen! blir en tidig kväll då ja ska upp tidigt imorgon! Måste packa väskan tils imorgon då ja ska till badhuset med malin och mamma och simma,blir nog skönt! Sen efter de blir de filmtittning,ännu mer nice!lääängtar!

hmm undra vadmans ak spana på på tv:n då,såg att de var hide and seek på 3:an men våga se den själv..nope! sen är de om nån liten man på 5 :an=tråk! aja de viar sig!

näe me jag återkommer nog igen innan de blir onsdag=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: