SaraKullh

jaa:)

Kategori: Allmänt

Hejhopp:)

Tisdag idag,skönt! Dagarna går snabbt,de är bra för då kommer anton snart hem+personalfest på lördag :)Sen mysfredag med girlsen får vi icke glömma :)

Dagen har varit fullspäckad! Först jobb 7.00 till 13.15,sen öppna förskolan med Joline och Sara,hon är ju för söt alltså :)  Sen for jag och hämtade malin och barnen och for hem till mig för att börja med maten, De blev golv strips och räksallad,jäkla gott vare! Mamma och pappa bjöd jag också så vi satt allihopa i mitt lilla kök hehe:) men de gick ju!

Sen åkte de för att fortsätta renoveringen i syrrans kök så då städade ja ihop lite och vilade en sväng på soffan,stressar alldelles för mkt nu känner ja så de behövde ja..mer sånt! for dit en sväng jag också med vita faran..blir kalasfint dedär när de blir klart!

nu ska ja sova..upp i ottan imorgon med!

Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: