SaraKullh

Måndagen..

Kategori: Allmänt

Ja snart är måndagen över också,vilken dag! Var helt slut imorse efter frukten alltså hah kände att musten gick ur mig gång på gågn..helt slut efter spyan och allt! men så kan de gå:)  Idag började även erik på jobbet som ska vara bc nu i 5 veckor tills de hittar en ny vikarie för ellen! Får se hur de går! Erik är väldigt trevlig och har samma tänk som oss så de klickade direkt,kändes jäkligt skönt faktiskt!:)
Slutade redan kl 13 idag för när man fyller 23 så får man ju göra något som är såååå fruktansvärt kul...cellprovskontroll :S Var jäkla obehagligt men de gjorde ju absolut inte ont,man är nervös bara för man ska ligga där näck med benen i vädret..men de gick bra:)
SEN for ja och hälsade på min käre vän alx2:P hihi de va kul att träffa henne :) Superduper dedär;)
Sedan belv de en sväng till syrran,hon bytte bil med mig idag då de åkte till drakborgen så skulle byta bil lite snabbt men de gick ju inte att lämna de små söta liven! Malin var och handlade så då passade jimmy barnen och jag på att städa så mamma malin skulle bli glad då hon kom hem hihi:)  sen blev de mkt lek..såg på hello kitty och dansade,oliwia kammade och satt upp mitt hår i toffsar sen så skulle ja sova..haha höll på att somna på dirktigt där ett tag:) sen vare dags för duschning:) oliwia är då inget stort fan av att blöta håret.. men vi sa att hon var sån duktigt tjej så hon skulle få tuggummi:) de gäller att ta till mutning ibland hehe! fick ta mig an agnes och vi klippte naglar torgade håret och tog på jamasen och gjorde henne redo för sängen..hur mysigt är de inte då???!! snart blir de nog min tur :)
kom även i denna studn på att jag inte ätit middag haha smart..så jimmy värmde på en matlåda åt mig:) vissa har tur:)
Nu är ja hemma och försöker känna lugnet! Saknar Anton jättemkt men veckan går nog snabbt! Blev överraskad med att jag är ledig imorgon hihi=) nice! så blir nå umgås med elin imorgon innan hon drar på jobb:P fint de!
Bjuder på en underbar bild på mig coh elin bara därför som avslutning:)hejjavejja!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: