SaraKullh

Ambulans

Kategori: Allmänt

ja vilken onsdaskväll de blev,hade hur trevligt som helst hos alex,fest vare på hög nivå..verkligen jättekul:) sen blev de genny´s även där vare skoj trots at de var typ bara vi där men men! sen på en sekund blev de inte alls så kul längre..ambulans och grejer men hon var bara för full haha stackarn men de va absolut ingen kul huvva jag trodde hon hade dött där ett tag!

sen så ringde chefen min imorse och ville att jag skulle jobba (lr sitta på jobbet) tills lina började jobba så inte emilia var själv eftersom hon som skulle jobba..ja troligtvis inte mådde så super så sa jag ja..kom nyss hem och nu längtar jag verkligen inte tills måndag:s börjar även med helg också.blääää fast de rä ett nytt schema nu så de blir nog bättre än förut!

annars då? njaja mår illa..och vill gosa med Anton..men men!



GRATTIS PÅ FÖDELSDAGEN ALX,DU LÄR NOG INTE GLÖMMA DENNA FÖDELSEDAGSNATT I FÖRSTA TAGET HAAH HERREGUD:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: