SaraKullh

sista

Kategori: Allmänt

jaa sista dagen på min semester..de känns skit kan jag lova,och att thailand är så nära känns som en räddare i nöden..helt klart!man har något att se fram emot liksom!

gårdagen då?jo de va helt okej,mys med käk etc!sen började de festas,kom lite fler folk och festen var ett faktum,blev rktigt nice,synd bara att drycken jag hade inte gav någon vidare "effekt" ahaha illa!väl nere på stan så vare ju fullt på gennys som vanligt nuför tiden..knas! sen kajjan och där vare ju röj..lr inte! så ja drog hem vid halv 2 ja!

annars idag vet ja inte vad som händer,har städat nu på morron här så d ser lite fint ut..sen hade ja tänkt ta mig ut..få med mig anton också!får se hur de går,får locka md en langos lr nått!

nja fyfan ser fram emot nästa helg,jobb heeeeela helgen:s hejdååå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: