SaraKullh

Handle

Kategori: Allmänt

denna helg har bestått av att göra av md penge,mkt penge! Blev en tv, ny tv bänk och ett nytt soffbord :)  + ett ljudsystem då så nu alla som klagat på att vi "basar" på min tv..nu jäklar kan vi basa haha:) tror grannarna kommr bli lite småputt nästa fest :Pgreat! Dock kommer inte soffbordet förrän om en vecka lr så,fan inte hemma :S hoppas de har kommit innan ja fyller år iallafall! den helgen blire galej här iallafall för de som är intresserad :)

Nyss åkte världens snyggaste skrutta och mina päron,de ska va barnvakt ikväll! Hon är bra mysig,hade nydressen hon fick av mig i julklapp också,så söt :)

och nu inväntar vi emil,han sak fixa och greja lite med ljude så allt är som de ska!

föresten va fasen gör man på nyår :S bara jag får ha min klänning är ja nöjd ;)

hejhoppsen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: