SaraKullh

Måndag :s

Kategori: Allmänt

Ja då var en ny vecka kommen..ska snart iväg och spana på tapeter med syster och skruttan sen börjas även jobbet idag! känns tungt må jag säga,sen att jag är snorig som en gnu och har febran gör de hela inge bättre..kallsvettningar here I come!

iallafulla fall,hade jag och anton en jättemyskväll igår,middag,levande ljus och mys!tänk om man kunde ha de så jämt,synd bara att han altid ska lämna mig då en ny vecka är ett faktum :S bajs på de!

annars då? nja de är sådär,deär kallt och jävligt och de snöar! vist de är fint när de snöar men när man måste va ute blir de värre,speciellt om man inte har nå bra vinterskor ännu :S värst va ja va depri idag då..men äsch ja får vara de! Snart har vi varit hemma en vecka :S de märks..min färg är borta för lääänge sen yeeiii! sen föesen tjejer,vi måste fixa ihop alla kort ju,så man kan visa alla de härligheter vi varit med om i thai :P

nej nu ska j snora vidare,skriverkanske ikväll och berättar om fösta dagen på jobbet efter all denna ledighet :P


anton<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: