SaraKullh

herregud

Kategori: Allmänt

idag var de VERKLIGEN INTE kul att jobba,kaos från ja kom alltså,tror de är jag som gör kaoset..hur ska dehär gå??? Men maria är bra att jobba med så de gick ju.

imorgon är jag iallafall ledig vilket jag ska njuta rejält av!sen börjar ja inte förrän halv 4 på fredag och då jobba ja bara 3 timmar:P sen vad helgen innehåller de vetetusen..ska ja ut lr ska ja hålla mig hemma? de visar sig,pallar inte bestämma nu=)

kom nyss hem har varit och glidit runt med jens oc åbbe en svängom,rätt mtk folk ute ikväll,alla studenter=)man vill verkligen återuppleva studenten alltså, sjukt rolig tid..en tid man längtar till sen när man väl klivit in i vuxenlivet och börjat jobba då jäklar längtar man tillbaka till skolan!men de finns väl för och nackdelar med allt!

undra hur allt detta kommer att sluta?

Kommentarer

  • empelie säger:

    men krullan, du ska vara med mig i helgen :D :D

    2008-06-05 | 14:19:10
    Bloggadress: http://empelie.blogg.se

Kommentera inlägget här: