SaraKullh

Nu

Kategori: Allmänt

sitter ja här nyduschad och redo för staden snart,måste köpa lite grejs!Lite mer dricke till helgen och något att ha till kjolen jag kpt också kanske så man har något outfit tills imorgon!Hopas deblir bra väder bara! väntar på att syser ska bli kalr,hon skulle ge lillsnyta mat först sen så=) har också världens bästa chef,så jag är ledig ida,vilket kändes att jag behövde! annars är de helt okej,de har säkert spridit sig som en löpeld redan genom stan som de mesta men ialalfall så är jag numer singel! devar nog bäst så tyckte båda då! ah nog om de...ehm jag önskar att de vore typ augusti nu,lr nja kanske inte!kanske bara att jag skulle ha haft semester=)och bara levt loppan!men har ju somsagt semester i augusti sen hela november så:P fy va skönt! näe de här går icke..hejdåååååå

Kommentarer

  • Erika säger:

    Hoppas att du får en bra midsommar!

    2008-06-19 | 11:39:11
    Bloggadress: http://ikans.blogg.se/
  • sara säger:

    haha, sara!! vad har du gjort med din blogg?=) menyn har ju försvunnit! ;)

    2008-06-19 | 13:31:20
    Bloggadress: http://sawja.blogg.se/

Kommentera inlägget här: