SaraKullh

Här var de livat

Kategori: Allmänt

Oho mitt första inlägg,spännande:)

sara har varit så ooootroligt snäll och hjälpt mig med...hmm ALLT=) hahah Blev iallfall jättefint!
Kommer nog hänga här rätt mkt nu när allt är serverat på silverfat,men vi får väl se:)

Är nu väldigt trött efter en knasig dag..istörsta allmänhet! anton kom hem imorse,vilket var en väldigt trevlig överraskning:) så de blev mys såhär till morron:) sen så hämtade ja ut mina lacoste skor och med där låg en tröja..gratis (Tackar sa sara) sen kan ja väl avsluta med att jag och anton slogs och jag gick sur till jobbet hahahah men vafan


och nu sitterja i soffan i ostkroksställning..sååå vi hörs byebye

Kommentarer

  • syster maria säger:

    HEEEJ OCH VÄLKOMMEN =D
    Iiik:) hittade min legitimation btw, mamma hade snott den på sjukhuset :p

    allt bra? vad ska du göra i helgen? vava =)

    2008-05-22 | 23:26:09
    Bloggadress: http://miamariamaruska.blogg.se

Kommentera inlägget här: