SaraKullh

Äntligen

Kategori: Allmänt

har inte komit in här på bloggen på hela dagen igår,därför har de inte blivit nå inlägg!

helgen då,hur har den varit? Jadu vet inte vad jag ska skriva riktigt!..De va ett jäkla drag hos Åbbe iallafall,synd bara att saris somnade rätt tidigt haha

dendär cidern då,den va inte så jäkla god,speciellt inte då jag blandade den med vin haha :P Men jag fick i mig dom iallafall och efter vin och 5 cider senare så vare full fart! Belv en massa singstar och jag VANN över Åbbe..han är oövervinnerlig alltså,coolt!

Igår hände de inte mkt,blev lunch med syster med familj på bigboy sen ut till skogen en sväng för att bli tvingad att prova Antons nya grävare..jag blir alltid tvingad till att prova grejer..jävla! Mennu har ja iallafall kört grävare traktor och åkt som fan på isen på bana! de var faktiskt jäkla skoj så de lärman ju göra om ;)Ska ta med mig bruppsen nån gång i vinter och köra!

njäe nu ska ja gå och ha ångest nån annanstans!puss och k...från Sara Kullh

Kommentarer


Kommentera inlägget här: