SaraKullh

Ensamhet

Kategori: Allmänt

Yes här sitter jag i min ensamhet, syrran och lillsnyta åkte precis och nu är allt packat :P sköönt ! blev inte så tungt ändå,fast inte fasen får de plats mkt till shopping iallafall haha :P nu är jag enormt nervis alltså,fast de ska bli så       grymt skönt att få komma bort från denna kyla kan ja lova :)

snart ska j pallra mig till systermaria för att umgås :P  de ska bli myyyysss! tyvärr när jag kommer hem är jag själv vilket känns mindre kul :S men men

imogon blir de som sagt sista dagen i härnta på en månad,dagen lär väl gå ut på att säga hej då till mamma pappa farmor och syrran.. sen mysning med anton! blir även en sväng till jobbet :) kommer sakna många..men ja kommer ju hem,hoppas ja hahaha :)

föresten så kan jag ju tilägga att jag hatar mina grannar,vilka de nu är..som festar till kl halv 7 på morgonen??? på en onsdag??? visst om de vore sommar...men vafan och till halv 7 påmorgonen och musken på högsta volym så fönstren skallrade,stackars anton som skulle upp 6 :S de avslutade festen lagom till då han åkte till jobbet,bra jobbat! förbannd va ja..faktiskt!  vafan gränsen går nånstans grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

återkommer toooonight

Kommentarer

  • Maria säger:

    Hej gumman!! Ville bara säga att jag hoppas (och typ VET) att ni får det jätteunderbart och skönt därborta!! Unna oss en tanke då och då, för tro mig JAG kommer att tänka många avundsjuka tankar om er!! ;) Take care! Kramar!!

    2008-10-30 | 21:07:48
    Bloggadress: http://mariawedde.blogg.se/

Kommentera inlägget här: