SaraKullh

Hemma

Kategori: Allmänt

Borta bra men hemma bäst

Nu är jag hemma från en väldigt bra helg i huvudstaden! De har verkligen shoppats friskt,men de gillas ;) kan nog slänga in nå bilder sen då ja har tid..

Vi(Jag Syster,jimmy  åkte i fredags morse vid 6 tiden med tåg från svall.huvva va trött jag var :S kom fram halv 10,sen bar de iväg mot hotellet! ahah mitt lokalsinne är inte de bästa så fick ringa pappa som fick guida :P Bodde på rica hotel som låg bara några meter från drottninggatan så de va väldigt bra :) Så strax efter 10 var de staden som gällde! Vid 5 tiden var vi helt slut så då gick vi till våra rum och bara tog de lugnt,och jag väntade på att anton skulle komma (han kom senare för att han hade varit i luleå på kurs) Medan jag väntade blev de lite skrubb och hårinpackning coh sånt sen bara låg ja i sängen och lästa veckorevyn haha :) Sen vid 7 tiden kom anton och då gick vi och åt middag allihopa! de blev en tidig kväll då vi alla var helt slut!

Lördagen började tidigt så vi vr på stan till 10 :) först åt vi såklart hotellfrukost vilket var väldigt mumsgt,dock lär jag nog aldrig äta pannkakor till frkost mer haha gott men nog inte så bra,inte hellr köttbullar prinskorv och sånt :S skumt! Sen blev de somsagt stan heeeela dagen,Anton var nog rätt less haha! Sen gick vi till htoelrummen vid 6 tiden för att byta om och göra oss fina för kvällen! Vi gick på restaurang och åt väldigt gott,och dyrt :S men de var de värt! Även att Idolrobin satt brevid oss haha (han nuddade även malin när han skulle gå på toa) haha såg även andra kändisar tex tony irving,haha som ja garva! Tror även jag såg Kishti Tomitha :) jaaa somsagt från härnta till sthlm..lite skillnad! Dock skulel jag nog inte vilja flytta dit,all stress och allt folk gör en helt..trött haha

sen nu igår tog vi de rätt lugnt, sov ut lite och packade ihop lite,vi skulle ju vara ute ur rummet kl12 så starx före gick vi och checkade ut och ställde väskorna i nå rum där för att sedan ta sista svängen på stan! Vi skulle ju egentligen ha åkt tåg hem men vi bestämde oss för att boka sista minuten flyg istället,så vi kom hem vid 7 istället för halv 12,,vilket var himla skönt!

när vi kom hem igår slängde jag mig i soffan,så skönt att<va hemma och få sova i sin egna säng,sen fick Anto nå ryck så han ville ut och gå..så då gjorde vi de,de va skönt att få lite frisk luft innan sovdags,somnade rätt fort alltså ;)

och alltså nu är de sjukt nära tills de är thailand som gäller :) fatta! Tänkte på de då jag satt på arlanda..herregud altså :) Äntligen är vi påväg efter allt snackande :) ska bli så himla kul men de är oroligt pirrigt ska ni veta :) vi åker ju förfasen nästa lördag :P gaaah! jag måste börja förbereda nu alltså!

Jobb blir de idag,börjar kl 13.00 och jobbar stängning,skönt skönt! sen ska ja nog b Anton möta mig vid jobbet så vi kan gå en sväng,de behövs verkligen nu!
Imorgon skule ja egentligen varit ledig md de är dags för inventering så ja jobbar 18-23,de funkar!behöver ju alla pengar nu efetrsom jag ska va ledig så länge så,de blir nog bra!

Längtar redan tills helgen haha,de blir galej här då vi ska fira Sara som nu kliver ur tonåren :) de blir nog en bra kväll,de känner jag på mig! verkar ju ha missat en jäkal fest i helgen så måste ju ta igen de ;)  även att janice avrit hemma,de va ju typiskt,då hon åker från sthlm,åker ja dit :S bajs!

de blev ett bra lång inlägg alltså hehe me nu ska ja äta frukost tro ja :) hejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: