SaraKullh

hihi :)

Kategori: Allmänt

Hejhopp!

Kom för ett tag sedan hem från en myskväll hos mary :) drog en pizza med så nu har ja såå jääävla ont i magen,och frågan är om den ens var värd de :S iallafalså har vi sagt farväl nu till de resterande girls som blir hemma..buhuuu känns nästan lite jobbigt! tänk då att säga hejdå till päronen och syrran, huvvaligen! men jag vet ju vad jag har att vänta sooool,massor av sol och mktmkt mer :P åh,nervvraket sara hejhopp


sen önskar jag att anton va hemma..nej han bygger hellre lådbil och dricker öl..jävla

hmm annars då? ska väl hoppa i säng nu iallafall och spana lite på tv

föresten,om 2 år har jag en egen liten beeeebis hihih

natti

Kommentarer

  • märry säger:

    Mmm jag kommer vänta på er här hemma!!! saknar er redan ju =( men ni kommer ha the time of era liv där !!!!!!!! :D

    2008-10-31 | 17:35:05
    Bloggadress: http://miamariamaruska.blogg.se/
  • alex säger:

    jaha, du är alltså först ut me knod? :P

    2008-11-01 | 00:45:08

Kommentera inlägget här: