SaraKullh

Oj!

Kategori: Allmänt

Hej Hopp!

Har inte ens skrivit något idag,inte bra! Vaknade rätt tidigt och sen vare städning som stod på schemat,de gick finfint och nu är de iallafall beboeligt :)

Är hos mami nu,syrran har slingat håret på mig! Få bort utväxten lite kanske..
Håller på att lägga in lite nya bilder på datorn så de blir nog lite pics inom en snaaaaar framtid :P


Ikväll då,jofasen,laddar för fullt! Drickat är fixat ( köpte en ny cider med svartvinbärssmak) hoppas den är god! blir även lite vin så jag kan blanda min specialare (om ni är less på de ni brukar dricka, prova vin och cider..de tar!)
SOmsagt blir de förförfest hos mig,fråga mig inte varför..men iallafall! :) Sen blir de att vi drar vidare till Åbbe och grabbarna,blir nog skitkul :) Blir till att ta en "bakis" tablett från lidl när man kommer hem :P

nu känns mitt huvud varmt..så ja återkommer

och du Chefen,Han läser aaaaldrig min blogg och kommer aldrig göra..va tror du ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: